BAHAR MASALI

Cipcici.com ile Gerçekleştirdiğimiz Perde ve kırlent Koleksiyonumu incelemek için Tıklayın Bahar Masalı Koleksiyonu

8 Nisan 2013 Pazartesi

Yurtici Kargo Rezaleti

         İstek üzerine pembeye boyadığım özene bezene hazırladığım çerçevem Yurtİçi kargo sayesinde paramparça oldu.  Polyester malzemeden yapılmış çerçeveyi önce beyaza sonra pembeye boyadım tabi her renk için en az üç kere boyamak gerekti. kurumasını beklemek temizlemek derken bu işlemler 10 günü buldu. İstanbuldan izmire gönderecektim. Eşimle beraber çok güzel paketledik. ilk önce paket kağıdıyla ardından baloncuklu malzeme ile her yerini kapladıktan sonra birde üstüne ingiltireden aldığım tabakların kutusundan çıkan çocuk kolluklarına benzeyen içi hava dolu hava yastıklarına sarıp koliledik. kolinin üzerinede 7-8 adet dikkat kırılacak malzeme ibareli etiket yapıştırttım. Bu kadar önleme rağmen Yurtiçi kargo nasıl başardıysa bence yere fırlatıp atılmasıyla ancak olur ) kırılmış vaziyette izmir e ulaşmış.
             Çerçevenin ilk hali bu

             


Son hali ise maalesef bu paramparça



Malzeme maliyetine mi yanayım, Emeklerimin uçup gittiğine mi yoksa çerçeveyi bekleyen arkadaşımın hayal kırıklığına mı bilemedim, çok sinirlendim.
Kolileri sanki babalarının malı gibi ordan oraya fırlatan görevlilerin sorumsuzlugudur bu resmen. Ben Yurt içi kargo ile çalıştığım için çok pişmanım, bundan sonrada çalışmayacağım. Sizde dikkatli olun sonra benim gibi üzülmeyin.

Not: Müşteri hizmetlerini aradığımda kolinin kuryenin yanında açılması gerektiğini söyledi başka türlü tutanak tutamazlarmış. İşin komik tarafı bu konuşma gerçekleştikten bir kaç dakika sonra Hepsiburada.com dan daha önce verdiğim siparişler yine yurtiçi kargo ile geldi. Bir baktım kutu paramparça, yurtiçi kargo amblemli koli bandıyla tamir etmeye çalışmışlar. Kargocu hemen imza istedi tabi. Bir dakika dedim, ilk önce koliyi açıp kontrol etmem gerekiyor. Yurtiçi Kargonun kendi görevlisi ne dese beğenirsiniz. 
" Öyle bir kural yok, koliyi biz gittikten sonra açıp kontrol etmelisiniz "
Bu cümleden sonra ben çıldırdım tabi ama paketide kontrol ettim, Allahtan kırılacak bişey yoktu zaten.
Böyle çelişkili işlerine geldiği gibi davranan bir firma görmedim. 
Sesimi burdanda duyurmak istedim çünkü aynı şeyleri instagramda paylaştığımda gördüm ki aynı olay bir çok insanın başına da gelmiş.
Sesimizi duyuralım ki Firmalar işlerini dogru düzgün yapmayı öğrensinler.

28 yorum:

  1. Sagolsunlar benim kargolarımı da sürekli geldik bulamadık etiketi yapıştırıp teslim etmiyorlar. Her seferinde gidip şubeden kendim alıyorum.
    Mümkün olduğunca kullanmayin, kullandirmayin

    YanıtlaSil
  2. bizim de hepsiburada.com dan aldığımız masa tenisimiz geçen gün geldi. İçinden filesi çıkmadı. firmaya sorduğumuzda biz gönderdik diyorlar. yurtiçine sorduğumuzda biz görmedik diyorlar, siz teslim aldınız diyorlar. bir de ukala tavırları var zaten insanı çıldırtıyor. ben o fileyi alsam niye kullanmayım arkadaşım.

    YanıtlaSil
  3. yuh diyorum..fırlatılsa 2-3 parçaya ayrılır bu resmen darmadağın edilmiş..

    YanıtlaSil
  4. çok üzüldüm cnm,bizimde yurtiçi kargoda 15milyarlık altin kargomuz kaybolmuştu

    YanıtlaSil
  5. tek kelimeyle rezalet!
    sesinizi duyurmakta öyle haklısınız ki!
    hatta şikayet edilecek bir yer olmalı böyle durumlar için.
    o çerçeveyi bin bir emekle ben yapmış olsaydım diye düşündüm de içime oturdu resmen.

    YanıtlaSil
  6. Bu Yurtiçi Kargo çok fena... Sektörün şımarık çocuğu resmen. Tutanak için kargocunun yanında açman gerekiyor ama kargo elemanları sorumluluk almamak için hemen sıvışmaya çalışıyorlar... Ben de farklı bir sorun yaşamıştım kendileriyle ve blogumda paylaşmıştım. O zaman bana da bir sürü aynı tarzda yorumlar gelmişti. Ne yazık ki Yurtiçi Kargo kulaktan kulağa pazarlamayı yanlış anlamış bir firma, iyilikleri değil hep yanlışları konuşuluyor...

    Yurtiçi Kargo'yla ilgili yazım;
    http://plndrkn.blogspot.com/2013/01/yurtici-kargoya-sevgilerimle.html

    YanıtlaSil
  7. ayynen, geçenlerde bende açmak istedim. açtıramayız, ben bunu bekleyemem, herkes açarsa bütün servise geç kalırız gibi şeyler zırvaladılar. sinir oldum ama kavga dövüş açtım... bence de bu firmaya prim yaptırmamalıyız!!

    YanıtlaSil
  8. Inanamiyoruuuum !!!! Üzerine çikip tepinmisler sanirim! Benzer seyler benimde basima geldi ve tovbe ettim onlarla calismaya! Ne zaman akillanirlar bilinmez!

    YanıtlaSil
  9. öncelikle geçmiş olsun çok can sıkıcı bir durum,ben genelde ptt kargoyu kullanıyorum,özellikle içinde kırılacak bir şey var mı diye soruyorlar her seferinde,yok desem bile paketten kontrol etmeye çalışıyorlar gecen gün kırılacak birşey yok dediğim halde,görevli eliyle baktı sert birşey var bunda dedi :) bende metal bir tepsi dedim.bence birde pttyi dene, hem fiyat olarak ta daha uygun

    YanıtlaSil
  10. Pes doğrusu..çok sıkıntılı bir durum olmuş.Çok geçmiş olsun.Bizlere de ders oldu bu kötü durum.:(

    YanıtlaSil
  11. geçmiş olsun çok üzüldümm emeklerine ve bi hayalle bekleyen o arkadasa :(
    ne yazık ki kargo firmalarının çoğu bu şekilde özen gösterilmiyor artık. son zamanlarda kargo firmaları çok iş yapar oldu. bu süreç düşündürüyor beni takmıyorlar artık demek ki.. çelişkili ifadeleride açıkca belli sinir oldumm !!

    YanıtlaSil
  12. Biri Yurtiçi Kargo mu dedi ! Duyunca bile deliriyorum:
    1.eve gelmeden kargom geri iade edildi hem de kaç kere.Gönderen kişi ücreti ödediği halde 15 gün sonra gelip benden kargo parası alındı.Müşteri hizmetlerini aradım,şubeye gittim yalancı çıktım.Para nerde kim aldı belli değil?
    2. Kargoya biz neden telefon numarası veriyoruz ki dediğim tek kargodur.
    3.Limangodan gönderilen ürünler birine teslim edilmiş.Kim olduğu belli değil ve parfümeri ürünlerime asla ulaşamadım.
    4.Haaa bide benden bir nevi haraç kesen görevli kapımı çaldığında bahçemden bir gül koparmış resmen burnunun içine sokarak kokluyor.Sırıtarak : Dayanamadım çok güzellerdi,diyor.Şaka mı bu?
    Daha bi sürü bi sürü vaka.Ama duyduğum kadarıyla herkesin bir şikayeti var bu kargoyla :(

    YanıtlaSil
  13. ben de ufak tefek sorunlar yaşamıştım ama çok şükür bu kadarını görmedim.. büyük geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  14. Yaklasik on gün kadar önce ayni sey basima geldi bir internet sitesinden ayna almistim urun hasarliydi geri iade etmemi soylediler ayni sekilde firmaya on kat havali posetle sardim acilmasi imkansiz neredeyse ama ne olduysa urun firmaya gittiginde ayna kirilmamis fakat aynanin ahsap olan kisimlarindan vidalari sokulmus kasnaklari birbirinden ayrilmis 3 parca halde urun ellerine ulasmis firma bana soruyor sizmi vidalarini soktunuz diye nasil kotu oldum allahtan adamlar sorun degil biz urunun aynisi yollariz dediler ve gondediler. Daha sonra mustei hizmetlerini aradim tabi ulasmak ne mumkun acan yok saatlece mail attim tam 5 gun sonra donduler umurlarinda degil tamam ilgileniriz sikayetiniz alindi bu kadar calisanlar okadar ukalaki insani cileden cikariyor isin ozeti resmen mafya olmuslar her yei ele gecirmisler ve artik hic birsey umurlarinda degil mustei memnuniyeti diye bir sey kalmamis ben de kesinlikle kullanmicam bundan sonra ama ne yaziikki intenet sitelerinin cogu bu kargioyu kullaniyor secenek sunmuyorlar insanlara bence sosyal medya da protesto baslatilmali uzun oldu amaaklima geldi cok sinirlendim yine! !

    YanıtlaSil
  15. Genelde kendim ürün gönderdiğim zaman (kırılmayacak olan ürünler) Yurtiçi Kargo'yu kullanıyorum, ama kırılacak eşya konusunda kesinlikle uzak durulması gereken bir firma. İnternetten verdiğim bir sipariş 2 defa paramparça geldi, hem de hediye edecektim arkadaşıma. Kargo görevlisinin yanında kontrol etmeme ve kırık olduğunu göstermeme rağmen tutanak tutmadı, bizim yapacak bir şeyimiz yok gönderen firmanın hatası deyip çıktı gitti :S Firma kırık şeyi paketleyip yollamadı heralde. Neyse Allahtan iyi bir firmaydı da 3. kez ürünü hiçbir ekstra ücret ödemeden elden teslim aldım kendi dükkanlarına gidip.

    YanıtlaSil
  16. ben kendim seçeceğim zaman yurtiçi kargoyu seçmiyorum..alışveriş yaptığım site kargo seçeneği varsa diğer seçeneği tercih ediyorum.bazen seçilemiyor o durumlarda malesefki yurtiçi ile geliyor..eşim geçenlerde bi alışveriş yapmıştı hepsiburadadan sanırım aras kargoydu.evde bulamayınca aradılar ..yurtiçinde böyle hizmet görmeye alışkın olmadığımdan şaşırdım.bana hemen bir ihbar bırakıp kaçıyorlar.ya bir daha gelemeyiz şubeden alın diyorlar.ya şube şube dolaştırıyorlar ..o kargoyu teslim eden görevlilerde hemen kaçma derdindeler.yukarıda denildiği gibi herkes böyle açarsa biz yetişemeyiz bizim yanımızda açmanıza gerek yok diyorlar..velhasıl yurtiçinden herkes şikayetçi gördüğüm kadarıyla..

    YanıtlaSil
  17. herkese yorumları için tek tek teşekkür ederim, ayrı ayrı cevap yazamıyorum, Gördüğüm kadarıyla herkesin Yurtiçi kargo ile ilgili yaşadığı sıkıntılar var. Bu çok çok üzücü bir durum, bu kadar şikayetlere rağmen firmanın tavrının halen değişmemesi.
    Ben yurtiçi kargoya şikayetimi her türlü bildirdim, hatta bölge müdürlüğüne dilekçe yazdım, bana verdikleri cevap şu gönderdiğim ürünün sigortası yokmuş
    ee yani sigortası yok diye benim kolimi ordan oraya atıp içindeki ürünü parçalamaları mı gerekiyor.
    ayrıca sigorta yaptırmam gerektiğini kimse söylemedi bana.
    Yani sonuç olarak her durumdan kurtulmak için bir bahane uydurmuşlar kendilerine.
    Ben bundan sonra bu firme ile kesinlikle çalışmayacağım. Ayrıca tüm haklarımı arayacağım.

    YanıtlaSil
  18. merhabalar sizi izlemeye aldım bende sizi beklerim
    www.kendimceseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. yurt içi kargo işini iyi yapan bir kargo. sizin başınıza gelen olay üzücü tabi ki.. benim de bildiğim kargo getiren personelin yanında açılır, olumsuz bir durum varsa tutanak tutulur.. ama en son bana kargo geldiğinde, içini açıp bakmak istedim imzalamadan önce, kargoyu getiren personel, öyle bir uygulama yok, hasarlı ise bile iade alamam siz paketi açtığınız için. eğer hasarlıysa satın aldığınız firma ile görüşürzsünğz onlar bize kargoyu alıp geri yollamamızı bildirirler dedi.. bunun üzerine ben imzaladım, neyseki hasarlı çıkmadı.. belki bu durum ürünü satın aldığım firmanın protokolü ile ilgiliydi, bilemiyorum..
    4.Haaa bide benden bir nevi haraç kesen görevli kapımı çaldığında bahçemden bir gül koparmış resmen burnunun içine sokarak kokluyor.Sırıtarak : Dayanamadım çok güzellerdi,diyor.Şaka mı bu?
    yukarda yazan duruma da çok şaşırdım ve kınadım.. inşallah gereken dersi vermişsinizdir.. kendini bilmez hadsiz..
    neyse geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  20. canım o düşme,atma fazlası..resmen üstünde zıplanmış..geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  21. aynen,üzerinde tepinmişler resmen..

    YanıtlaSil
  22. canım o düşme,atma fazlası..resmen üstünde zıplanmış..geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  23. yazik olmus emeginize:( cok guzel yapmissiniz ellerinize saglik. sahiden herkesin basindan bir kere gecmis,ama malesef nasil kurumsal iletisim departmanlalri varsa sikayeti de ihbari da dikkate almiyorlar ve uste cikiyorlar. benim camasir makinemi 2 kere kapagini kirarak, buzdolabimin cam olan kapagini dagitarak, bulasik makinemi de 2 kere biri cam kapagi kirarak ikincide de metal tarafini kirarak teslim etmeye calismis bir firmadir yurtici kargo. allahtan arcelik devreye girdi de cozuldu isler..simdi odum patliyor birseyi kargoya vermeye ya da almaya..

    YanıtlaSil
  24. Trt 1 de katıldıgınız programı ızlemıstım fakat blogunuzun adını kacırdım söylendıysede nasıl bulucam dıye bakındım durdum kısmet buguneymıs cok mutlu oldum cok zarıf ve cok guzeldınız artık takıpteyım.Kargo fırmaları gercekten cok can sıkıcı alısverıs yaptıgım sıteler kargo elemanının yanında acın sorun varsa tutanak tutturun dıyorlar kargocuda ımzalayıp teslım almada acamazsınız dıyorlar.Ben artık kırılacak malzemelerde bunu sormadan asla alısverıs yapmıyorum.başarılarınızın devamını dılerım

    YanıtlaSil
  25. Hiç şaşırmadım inanın Yurtiçi için bilindik şeyler bunlar hata kabul etmek yerine birde küstahlar.Ben de çok can skıcı şeyler yaşadım onlarla.Geçmiş olsun üzüldüm emeklerinize çok ...

    YanıtlaSil
  26. bende bir gönderi gönderdim ve bu şekilde olmaz plastık ıcınde olsun sonra da kartonla sarın dediler bende oyle yaptım sonra bir duydum kı kargo kırılmıs kullanılamıyacak hale gelmıs üstelik benden parasını da aldılar yoksa mahkemeye cıkarmısısım... yazıklar olsun diyorum...

    YanıtlaSil
  27. Yurtiçi kargo ile inanılmaz sorunlar yaşadım. Kurubuzlu malzememi (tıbbi malzeme) teslim etmeyi unuttukları için bozulduğunu mu, 45 kg lik kargoyu 19 mayıs tatil biz getiremeyiz diyip 18 inde gelip siz alın demelerini mi, harhangi bir problemde neden böyle oldu die sorduğunuzda hakaret eden müdürlerini mi sayayım... Ben çalışmak istemesem de gonderici firma anlaşmalı olduğu için mecbur kaldım... Ancak hakaret olayından sonra yurtiçi kargoyu şikayetimvar.com a şikayet ettim ve sonuç... Anında arayıp müşteri hizmetlerinden özür dilediler, hakareti siz etmediniz eden özür dilesin dedim müdürü arattirdilar... Veee o şube bir daha bana asla sorun çıkartmadı... Her ama 3 şube değiştirdim 3unde de sorun yaşadım şikayetimvar.com a yazdım. Hem maddi kaybımı karşıladılar hem de bir daha sorun cikartmadilar..

    YanıtlaSil
  28. merabalar BENDE KONYADAN 1500 TL DEGERİNDE BİR ORG ALDIM VE ORGUM ÖZEL KOLİNİN İÇERİSİNDE GELDİ 2 GÜN BEKLEDİM GELMESİNİ VE SONUNDA YURTİÇİ KARGO PAKETİMİN ŞUBEDE OLDUGUNU SÖÖYLEDİ GİTTİM VE ALDIM EVE GELİP AÇTIGIMDA BİR BAKTIMKİ ORGUM İKİYE PARCALANMIŞ SAPASAGLAM ORG İKİ PARÇA CIKTI ARADIM İKİNCİEL OLDUGU İÇİN YAPILABİLECEK BİRŞEY OLMADIGINI ANCAK SİZ YİNEDE ORGUNUZU GETİRİN BİR DİLEKÇE YAZIP SİGORTAYA YOLLAYALIM DEDİLER DİLEKCEMİZİ YAZDIK ÜRÜNLE İLGİLİ RESİMLERİNİ CEKTİK VE YOLKLADIK TASIMACILIK İŞLEMİ SİGORTALI OLDUGUNDAN HERKESIN BUNA HAKKI VARRDIR ASLINDA VE ŞİMDİ SİGORTADAN GELİCEK OLAN SONUCU BEKLİYORUZ 21 SÜRECEKMİŞ UMARIM HASARIMI YURTİÇİKARGO KARŞILAR YOKSA OTOBÜSLE GETİRTSEYDİM HEM DAHA UCUZA HEMDE EN AZINDAN BAŞINA BİŞEY GELMEDEN ELİME ULASICAKTI SİMDİYSE ORGUMDA 700 800 TL LİK HASAR MEVCUT VE BUNUN İÇİN TEŞEKKÜRLER YURTİÇİ KARGO ......

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails