12 Temmuz 2010 Pazartesi

CİCİLER



Yine bir pazartesi gününde , sendroma henüz girmemişken, bu cicilerimi paylaşmak istedim.
İlk resimdeki süs, aslında eritilmiş şarap şişesi, geçen sene bodrum dan almıştık.
İkinci resimdeki ise dalmaçyalı köpeğim, bu sene tatil dönüşü yol üstünden aldık. Binbir tane çeşidi vardı. Ben hem dekoratif olsun, hem de kullanışlı olsun diye sırtı sepetli bu köpişi tercih ettim böylece şemsiyelerimiz kendine yer buldu .
Ve de son resimdeki tatlı kedicikleri dün Paşabahçe den aldım. Kapı girişime astım. Nasıl ama çok şirin değil mi ?
Herkese stressiz güzel bir hafta dilerim.

7 yorum:

  1. bende paşabahçeden kedicikli home sweet home dan aldım :)

    YanıtlaSil
  2. aa gerçekten mi, zaten paşabahçede ki en tatlı ürün buydu :)
    güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  3. hepsi çok güzel güle güle kullan,ben üstteki şişeyi böyle içi jel sanmıştım ilk görünce.:)çok orjinalmiş.buarada bu hafta yada önümüzdeki haftalarda bir buluşalım diyorum ben :)

    YanıtlaSil
  4. UYHH HEPSİ ÇOK GÜZELLLL

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Balgözlükız , şarap şişelerini eritip dümdüz hale getiryorlar üstüne de istediğin gibi, yazı veya şekil çizebiliyorlar. Fiyatı da 15 tl

    YanıtlaSil
  6. inşallah canım buluşalım tabi neden olmasın

    YanıtlaSil
  7. Sevecen çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails