27 Eylül 2010 Pazartesi

Maybelline Rimel ve Maskara Sürmenin püf noktaları

        Rimel makyajın en önemli unsurlarından biri bence. Özellikle bu konuda Maybelline ve max factor rimellerini kullanıyorum. En son olarak resimde görülen Maybelline falsies volume express mascara yı aldım ve denedim.
        Özellikle Fırçası çok güzel eğimli yapısıyla kenarlardaki kısa kirpiklere de ulaşıyor. Sürülmesi kolay . Ben memnun kaldım tavsiye ederim fiyatı Watsons da 14,90 Tl .
      







                   Bu resmimde  maskaranın bolca uygulanmış halini görebilirsiniz.
Maskara sürmenin püf noktaları ise şöyledir;
-  Maskara temiz ve kuru kirpiklere uygulanmalıdır.
-  Benim gibi lens kullanıyorsanız, maskara uygulamadan önce lensinizi takmalısınız.
-  Maskarayı diplerden uçlara doğru zig zag hareketi yaparak sürülmelidir.
-  Kirpikleriniz kıvrık değilse maskara uygulamadan önce kirpik kıvırıcısı kullanmakta fayda vardır.
-  Yoğun bir görünüm için önce sağ göze rimeli uygulayıp, sol göze geçip bi kat daha uygulayıp tekrar sağ göze rimeli bi kat daha sürerseniz, aradaki zamanda diğer gözdeki rimelin hafif nemli halini kaybetmeye başlayacağından son kat  daha etkili olur.

2 yorum:

  1. çok güzel olmuş:)ben kirpikleri tek tek gösteren bir rimel istiyorum,buda öyle galiba.

    YanıtlaSil
  2. bu rimeli tavsiye ederim canım, tek tek ayırıyor evet

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails