BAHAR MASALI

Cipcici.com ile Gerçekleştirdiğimiz Perde ve kırlent Koleksiyonumu incelemek için Tıklayın Bahar Masalı Koleksiyonu

12 Aralık 2012 Çarşamba

Karışık Bir Post

Gezip dolaşırken, gözüme hoş gelen kareleri fotoğraflıyorum. Bazılarınıda instagramdan paylaşıyorum. İnstagramda kullanıcı adım bhrlove . 
İşte o karelerden bazıları;


Su kabaklarından aydınlatma armatürleri ;



                              Buyaka Avm'de maket uçak ve helikopterler;

Ikea'dan duvar stickerı kullanarak yapılabilecek örnekler;



                      Atlas Pasajından sıradışı çantalar;



                          Eski Markiz pastanesi;


                     Bir English home mağaza klasiği;

Yine ikea'dan duvar stickerıyla şömine;




Kuru dallarla ve kaktuslerden yapılmış ayaklarıyla sıradışı bir abajur.



                                    Ikea'dan çiçeklik standı.

                                                               Şimdilik bu kadar
                                Facebooktan takip etmek isterseniz adresim;  tıklayın..

4 yorum:

  1. Selam,
    Süper fotoğraflar. Bu resimdeki English home hangi mağaza merak ettim. Görmediğim ürünler varda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, inanın hatırlamıyorum maalesef

      Sil
  2. merhaba
    ben de hangi ikea öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails