18 Ağustos 2013 Pazar

Kahve Sehpamın Öncesi ve Sonrası


Herkese Merhaba,
Öncelikle şimdiden herkese mutlu bereketli haftalar dilerim.
Buraya çok sık yazamıyorum, yaz rehaveti midir üşengeçlik var üstümde, instagramda fotoğraf paylaşmak daha kolay geliyor çoğu zaman. ( instagram da kullanıcı adım: bhrlove

Geçen hafta evde otururken kahve sehpama gözüm ilişti, bacaklarını boyasam mı dedim. Aldım elime boyamı fırçamı sıvadım kolları. İki kat akrilik boya ile boyayıp, eskitme havası yakalamak için zımparaladım. Üstünede mat vernik uyguladım. Sonuç şöyle oldu :





Nasıl olmuş ? Havası değişmiş mi ?


18 yorum:

  1. Bence çok guzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş.Bence havası inanılmaz değişmiş.Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  4. Çok şık olmuş. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş olmuş, eline sağlık :)
    yalnız bir soru: ben de tersi bir işlemi düşünüyorum, açık renkten ceviz tonuna dönmek gibi.
    Ancak piyasa düzgün boya rengi bulamadım. Açık renk boyanın markası nedir ve nereden buldun bilgi verirsen sevinirim :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş cidden tam vintage havası var :)
    ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Yandaki mumluklarla çok uyum sağlamış, ve evet kesinlikle havası değişmiş, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. basit uygulama, muhteşem sonuç. çok beğendim.
    eline, emeğine sağlık bahar'cım.
    güzel günlerde kullan.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş ben de böyle bir yenileme yapmak istiyorum ama bir türlü cesaret edemiyorum..bu arada
    bloğumdaki yayın sorunundan dolayı yeni bir blog açtım.
    modavesaireburcu.blogspot.com yeni adresim. orda yazılarım okuma listelerine düşecek inşallah :) takip edersen çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
  10. hemde çok değişmiş ve genel konsept ile çok uyumlu olmuş..

    YanıtlaSil
  11. Cok güzel olmuş kesinlikle . Bu renk daha asil durmus.Bende dün sehpami boyadım bugunde aynayi boyayacagim insallah iki güne kadar resimlerini koyarim altin sarisindan beyaza dönüyorlar

    YanıtlaSil
  12. güzel fikir ama ben eski halini daha çok sevdim

    YanıtlaSil
  13. Daha hoş olmuş. Hem yenilik yeniliktir iyi gelir

    YanıtlaSil
  14. elinize sağlık çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  15. yanındaki şamdanlarla daha uyumlu olmuş. onları da mı boyadınız yoksa?
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  16. bahar masali...seni daha cok takibedebilmek icin yan duvarima tikladim:))))))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails