21 Nisan 2014 Pazartesi

Balkon Masamızın Öncesi ve Sonrası

Herkese Mutlu yepyeni bir hafta dilerim, 
Malum doğuma çok az bir süre kaldığı için vaktimi genelde evde geçiriyorum, İki gün önce evde otur otur canım sıkıldığı için ne zamandır boyamayı düşündüğüm rengi solmuş ikea balkon masamızı boyamaya karar verdim. Artık Bahar mevsimi iyice kendini hissettirdi , balkon sezonu yavaş yavaş açıldığına göre, balkon düzenlemelerine başlayabiliriz. Ben Bozcaada'yı çok severim eski taş evlerinin pencereleri hep rengarenk boyalı ve çiçeklidir. Bu yüzden, balkonumuzda Bozcada, Alaçatı havası hissettirmek için mavi ve beyaz tonlarını kullanmaya karar verdim.



Zamanında aldığımız ikea ahşap masamızın rengi güneşten solduğu ve üstünde vernik olmadığı için zımparalamaya gerek kalmadan işlemlere başladım.
Öncelikle su bazlı akrilik boya kullandım, Koyu renk kapansın diye her yerini iki kat beyaz boyayı sünger fırça ile uyguladım, Tabiki katlar arasında bir süre bekledim kuruması için. 




Tamamen kuruduktan sonra kağıt bant ile beyaz kalmasını istediğim yerleri bantladım ki mavi o bölgelere sıçramasın  diye. Kalan yerleri maviye boyadım yine iki kat.  Ben genelde renk konusunda, ana renkleri satın alıyorum, burda kullandığım mavi gibi ara tonları beyaz ile karıştırarak  elde ediyorum. Boya bittikten sonra 1 katta mat su bazlı vernik uygulamasında bulundum.  


Masayı boyadıktan sonra biraz da uygun renk  aksesuar olsun istedim, Boyamak amacıyla biriktirdiğim mısır konservesi kutularım vardı, onları yine aynı boya ile iki kat boyadım üzerine de çıkmayan beyaz kalem ile harflerle Home yazdım, Böylece aynı renk tonundan çok şeker tealight mumluklarım oldu. 





Değişiklik her zaman iyidir. Bu değişim benim içimi ferahlattı hemde iki saat gibi kısa bir sürede işlem bitti. Tavsiyem en kokusuz fırça ile sürülen  boyaları açık havada uygulamanızdır. Ben maske ve eldiven kullanarak balkonda bu işlemleri uyguladım. 
Beğendiniz mi ? Sonuç sizce nasıl olmuş ? 


16 yorum:

  1. Çok güzel olmuş :)) beyaz mobilyada zaten harika duruyor güzel günlerde kullanın ^.^

    YanıtlaSil
  2. ayy çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. bayıldım tek kelimeyle. Harika olmuş.

    YanıtlaSil
  5. cok güzel olmuş*-*

    ellerine saglıkkk

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş güzel günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  7. cok cok guzel olmus cikmayan kalemi nrrde aldiniz birde akrikik boyanin ve vernigin markasi ne

    YanıtlaSil
  8. Harika bir değişim olmuş, ellerinize emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Sevgili blog arkadaşım uzun zamandır yazamadım bloğumdada yayın yapamıyorum sma fırsat buldukça takip ediyorum yine güzrllikler tasarlamışsınız mutluşukla kullanın sevgilerimle👏😊🌺

    YanıtlaSil
  10. baktıkça huzur veren cinsten olmuş. Mısır kutuları da bi harika. güzel günlerde huzur mutlulukla kullanın inşallah :)

    YanıtlaSil
  11. BEĞENDİNİZ Mİ NE DEMEK SÜPER OLMUŞ SÜPER ELLERİNİZE SAĞLIK GÜLE GÜLE KULLANIN

    YanıtlaSil
  12. Beğenmemek mümkün mü harika olmuş.Masa da mumluklarda herşey süper.Ne güzel kahve keyfi yapılır orda:)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık..Sağlıkla kullanın inşallah:)

    YanıtlaSil
  14. ellerinize sağlık çok güzel olmuş baktıkça insanın içi açılıyor :) bende şuan 28 haftalık hamileyim sprey boyayla bir şeyler boyamak istiyorum ama bebeğime bir zararı olur mu diye cesaret edemiyorum siz sanırım bu çalışmayı yaparken hamileydiniz bana bir öneriniz varmı acaba?

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails