29 Aralık 2010 Çarşamba

Eyüp Sabri Tuncer Siparişlerim Geldi.

    
           Aslında siparişlerim geçen hafta gelmişti fakat ben ancak fotoğrafını çekip yayınlama fırsatını buldum. Eyüp sabri tıuncer yılbaşı kampanyasını duymayan kalmamıştır heralde ( daha önce şu yazımda anlatmıştım. )
                Ben 4 adet pafume jewels set, İki adet oto parfümü ve Oda spreyi sipariş etmiştim. Çok güzel paketlenmiş olarak geldi kutunun içinde köpük tarzı malzemeler vardı.
                Aldığım Setler şunlar Strawberry ( çilek )  harika çilek kokusu,  Swiss Chocolate, buram buram Çikolata kokuyor.    Hot Kisses, Vanilya ve yasemen kokusuymuş çok ünlü bir parfüme benzettim ama çıkartamadım.  ve Cherry Pie  Vişneli pie harika bir kokusu var .
                 Ne kadar çok almış demeyin çünkü bunların çoğu yılbaşı hediyesi olacak.
               Ürünlerin kalitelerine gelince, Body Splash lar harika parfüm yerine bile kullanılabilir. Body lotionların kukusu da oldukça kalıcı ve teni yumuşacık yapıyor.
                 Kampanya 31 Aralığa kadar  kaçımayın derim.

5 yorum:

  1. güle güle sıkın,sürün canım:)

    YanıtlaSil
  2. çikilatalısını beğenmedim ben hemencik hediye verdim :)çilekli ve vişneli paylı güzel evet:)

    kendine ayırmayı unutma:)

    YanıtlaSil
  3. ah bende siteye girip çıkıp duruyorum. şimdi senin tercihlerini denemeyi düşünüyorum. sevdiklerimin seveceklerine göre sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. * Sevgili Yemek vakti , evet çikolatalısı biraz ağır çilkelisini kendime ayırdım

    * Kiraz Çiçeği, ben en çok vişneli pie ile çilekliyi beğendim tavsiye ederim.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails