31 Aralık 2010 Cuma

2011 Mutlu Yıllar

Yeni bir yıla giriyoruz  . Bu yeni yılda hepimizin beklentileri hepimizin istekleri var. Bende kendime bir liste yaptım . Bir nevi Secret yapmak gibi birşey, belkide çok istediğin bir şeyin resmini duvarımıza asmak , yapılacaklar alınacaklar listesi yapmak ama tabiki bunları çok uçuk kaçık ütopik şeylerden seçmemek, Yapılınabilir, alınabilir şeylerden seçmekte fayda var.


İşte Benim 2011 Yılı için Yapılacaklar Listem
****İtalya, Roma Venedik ve Floransa yı görmek istiyorum.
  Sokaklarında gezmek kaybolmak, belki bir cafe de kahvemi yudumlarken gelip geçeni seyretmek, Nefis pizzalarının tadına bakmak. 
Sevdiceğimle Venedikte gondolla gezmek, tarihi binalara hayran hayran bakmak, bol bol fotoğraf çekmek istiyorum.





*****Kilo vermek; 
Daha önce spor yaptığımdan bahsetmiştim. Pek rejim yapamadığım için şimdiye kadar 2,5 ayda 3,5 kilo verdim. Yeni senede kilo vermeye devam etmek istiyorum.
Yeni yılda yaza kadar verdiğim 3,5 kilonun üzerine bi 5 kilo daha verip fit görünümüme geri kavuşmak istiyorum.

*****Ev sahibi olmak;
Ev sahibi olmayı Kim istemez ki, Belki bu söylediğim 2011 de olması zor olur ama genede listeme eklemek istedim.  
Site içinde , geniş  balkonlu, ebeveyn banyolu, büyük mutfaklı bir ev istiyorum. ( herkes ister :) )



Hobi Odama Lcd tv
********Hobi Odama Lcd tv
Beyaz lcd tv ler çok hoşuma gidiyor Eve ikinci bir tv şart oldu artık o yüzden Samsung 

LE32B541 model beyaz lcd tv yi istiyorum.


**** Çamaşır Kurutma Makinesi

Artık yavaş yavaş Türkiyede de kullanımı sıklaşan Kurutma makineleri ihtiyaç olmaya başladı. Giderek küçülen evler , azalan vakitler bu ihtiyacı doğurdu.
Benim araştırıp beğendiğim model Bosch marka WTS86512TR

Tabi en önemlisi Sağlık Huzur Mutluluk dolsun istiyorum

Bu liste uzarrrr gider bir yerde kesmek lazım. Herkesin dilekleri yeni yılda gerçek olur umarım. 
Mutlu sağlıklı sevgi dolu yıllar dilerim.

3 yorum:

  1. Umarım isteklerini getirir sana 2011:)
    Mutlu yıllar;)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. minnoşum tüm dileklerin yeni yılda gerçekleşşin, öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. "svglove" umarım canım çok tewşekkür ederim, umarım senin de tüm isteklerin 2011 de gerçekleşir.
    " Ebru" canım benim inşallah aynı şekilde seninde gerçekleşir umarım bende çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails