BAHAR MASALI

Cipcici.com ile Gerçekleştirdiğimiz Perde ve kırlent Koleksiyonumu incelemek için Tıklayın Bahar Masalı Koleksiyonu

27 Temmuz 2011 Çarşamba

Yeni Dekorasyon Cicilerim

Sıcaklarla aranız nasıl bilmiyorum ama, benim klima ve vantilatörler çarptı galiba , hasta olma evresindeyim ki bu sıcakta hiç çekilmez :(
Matruşkalar hoşuma gitmiştir hep, matruşka deyince akla Rusya gelir ama ben çok alakasız bir yerden Amasya'dan aldım :) Nasıl ?
 Resim de  6 parça var, ama aslında 7 parça.


                 Susam susağı metal kutu aslında dikiş kutusu olarak satılıyor fakat ben mutfakta kullanmayı tercih ettim. Çocukluğuma geri döndüm :))




             English Home Şirin Çerçevem.

Diğer dekorasyon yazılarım için Buraya Tıklayınız.
Yeni yazılarımı Facebook'tan takip etmek isterseniz ise Buraya.


9 yorum:

  1. cnm o susam sokağı kutuyu nereden aldın??

    YanıtlaSil
  2. Kadıköy de tuhafiye den aldım canım

    YanıtlaSil
  3. Amasya'dan matruşka :) güzel :))) ilginç :) Matruşkaları ben de severim ve biliyor musun yıllar önce bir dergi için onlar hakkaında araştırma yapmıştım, çok da ilginç birşey öğrenmiştim. Matruşkaların kökeni Çin'e kadar uzanıyor. Yazıyı okumak istersen : http://tarchinmoscow.blogspot.com/2007/09/matriyoka.html

    YanıtlaSil
  4. Ben de matruşkaları Afyon'da bir tesisten almıştım:))

    YanıtlaSil
  5. çerçeve ne kadar sevimli öyle.biran önce internet satışına başlamalarını dört gözle bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. " Tarchin, çin mi bunu ilk defa duyuyorum okuyacağım yazını. sevgiler.
    "My princess, teşekkürler tatlım.
    "Bahar006, Afyon mu o da ilginçmiş sanırım turistik yerlerde talep olduğundan satıyorlar demek.
    "Çeyiz kızı, evet bende bekliyorum dört gözle

    YanıtlaSil
  7. susam sokağımı amann ne güzel bir kutu o ya,mutfakta kullanmakla en doğru kararı vermişsin cnm.güle güle kullan

    YanıtlaSil
  8. Çin değil Japonya aslında yanlış yazmışım :) o yazıyı hazırlayalı 8-9 yıl oldu :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails