21 Kasım 2011 Pazartesi

Hediyelik Reçel Kavanozu Yapıyoruz

Bugün Pazartesi, hepimiz için çok güzel bir hafta olsun inşallah.  Çok çabuk geçen bir hafta sonu tatilinden sonra paylaşımlara tam gaz devam ediyoruz.
Adetlerimiz gereği ev ziyaretlerine eli boş gidilmez. İşte size şirin bir fikir.
Malzemeler; Kavanoz, Kumaş, kurdale, sıcak silikon tabancası, ve tabiki ev yapımı reçel :)


Kumaş parçalarını yuvarlak kesebilmek için yuvarlak mausepadden yardım aldım, şablon olarak kullandım. Kumaşı kestikten sonra, kavanoz kapağının üst kısmını sıcak silikon yardımıyla kumaşı yapıştırıyoruz. ( dikkat ediyoruz ellerimizi yakmıyoruz )


Kumaşı yapıştırdıktan sonra kurdelayı da ölçüsüne göre ayarlayıp yapıştırıp güzel bir fiyonk atıyoruz.

Ben kapağı daha kalın olduğu için nutella kavanozlarını kullandım.Kumaşı  kavanoz kapaklarına yapıştırmak istemezseniz. Kumaşın kenarlarına lastik dikerek, takıp çıkarılabilir bir kılıf elde edebilirsiniz.

En son olarak ta evde yapılmış mis gibi reçelinizi kavanoza dolduruyorsunuz.
İşte hem şirin hemde leziz bir hediye.

Sevgiyle Kalın.
BAHAR

9 yorum:

  1. Merhaba,ellerinize sağlık çok şirin gözüküyolar :) Bu arada meslektaşız :)
    Bloğuma beklerim:)
    http://santiyeningulu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Şu şirinelere bak, harika olmuş.

    YanıtlaSil
  3. ne hoş bir hediye eline sağlık cnm sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. nasıl da güzel bir fikir...
    hem geri gönüşüm hem cici:)
    fikrine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. kurdelenin kenarlarını çakmak ile yakarsan iyi olur şekerim.. birde sana bir zigzag makas lazım artık :)

    YanıtlaSil
  6. Şantiyenin gülü, çok teşekkür ederim tatlım, evet meslektaşız bende şantiyelerde sürünüyorum :)
    " CAFENOHUT, sağol tatlım.
    "Fikir projeleri, hem leziz hem sevimli bir hediye, teşekkürler.
    "Gönül aynen canım sevgiler,
    "Okuyan evet haklısın bu sayede geri dönüşüme de katkı sağlamış oluyoruz.
    "Nilgün hanım doğru vallahi , uçlarını yakmak aklıma geldi ama üşendim :) zig zag makas kesin lazım haklısınız hemen alıcam.

    YanıtlaSil
  7. harika olmuş çok beğendim

    YanıtlaSil
  8. ne hoş şeyler yapmışsın tatlım,bloğuna bir daldım çıkamıyorum,hele bu kavanozları kesin denicem :) yeni takipçinim şekerim bende seni bloğumda görmekten mutluluk duyarım,sevgilerr.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails