17 Ocak 2012 Salı

İstanbul' kar yağdı.

    Dün sabah İstanbul günlük güneşlikken Anadolu yakasından Avrupa ya geçtik. Haberlerde kar yağacağını söylemişti fakat bu güneşi görünce insanın inanası gelmiyordu.
  Akşam saatlerinde yolların kapalı olcağını düşünüp işyerimizde erken çıktık. Bir yandan ibb trafiğe bakıyoruz, bir yandan trafik fm dinliyoruz. 1. köprü kilit kontak kapatmışlar. Sirkeci harem feribotu seferler iptal edilmiş , mecbur ikinci köprü yoluna girdik. Ben tabi sürekli şikayet ediyorum, keşke arabayı işyerinde bıraksaydık metrobüsle karşıya geçseydik diye.
   Bir süre sonra radyodan bir anons daha yapıldı metrobüsler rampayı çıkamadıkları için insanlar yollara inmiş yuruyorlarmış diye :(.


 
    Dur kalk yolda ilerledik saatlerce aç susuz, arabanın camından karlara uzanıp kar topu yapıp yandaki arabalara attık. (can sıkıntısı işte ). Ve 4 saatlik trafik çilesinden sonra eve vardım.
Camdan baktığımda, yollarda çoluk çocuk yaşlı genç kartopu oynuyordu. Karnımızı doyurduktan sonra tekrar attık kendimizi sokağa kardan adam yaptık. Karın keyfini çıkardık.
     Kar yağınca insan çocukluğuna dönüyor sanırım :)

6 yorum:

  1. Bizde pazar boyleydik;)cok seviyorum karı:)

    YanıtlaSil
  2. Trafikte kalmak kötü ama kartopu oynayıp kardan adam yapmak harika.

    YanıtlaSil
  3. Kardanadamlarınız çok özgün olmuş :)) Bu arada bloguma da hoşgeldiniz, sefa getirdiniz :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Böylesini görmemiştim, süper...

    YanıtlaSil
  5. aynen ama insanlar heba olmuş yazık be kuzum çok üzüldüm ben .(

    YanıtlaSil
  6. " coco jelly ne güzel.
    "Elifcim haklısın valla kar hem kötü hem iyi o bakımdan.
    "proje çantası çok teşekkürler, takipteyim.
    "stil direktörü evet o heba olanlardan biri de benim maalesef.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails