BAHAR MASALI

Cipcici.com ile Gerçekleştirdiğimiz Perde ve kırlent Koleksiyonumu incelemek için Tıklayın Bahar Masalı Koleksiyonu

15 Şubat 2012 Çarşamba

Takı alışverişim

Merhaba, merhaba merhabalarr, herkes iyidir umarım.
En son  indirimlerden aldığım takıları paylaşmak istiyorum.


Siyah dantel bluzlarıma uygun dantelli fiyonklu bilezik: Tresa 12 TL
Kuşlu damla taşlı küpeler: Tresa, 6 TL
Ve deri zımbalı kahverengi bileklik: Tresa, 10 TL
Maskara; Maxfactor 2000 Calorie
Siyah oje; Flormar


Ojelerime uygun seçtiğim, Mavi kelebek üçlü yüzük : Eminönün'den 10 TL
Ben sevdim bu üçlü yüzükleri.

14 yorum:

  1. özellikle bileziğini çok beğendim güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel duruyo ,güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan ,hepsi çok güzel.Küpeler biraz daha güzel duruyor sanki :)))))))))

    YanıtlaSil
  4. çok güzel gözüküyorlar, ojenin rengini çok beğendim, güle güle kullanın:)
    http://homestyleboom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Zımbalı bilekliği, küpeni ve 3'lü yüzüğü çok sevdim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. 3'lü yüzüğüne bayıldım cnm çok güzel güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  7. ayyy yüzüğün çok güzelmiş güle güle kullan

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails