6 Eylül 2012 Perşembe

Bir masal diyarı Bozcaada


Bir Günlük Bozcaada Kaçamağı
Geçen sene ilk kez gittiğimiz ve hayran kaldığımız Bozcaada'ya  bu bayramda  bir günlüğüne olsa da yine gittik. Her zaman ki gibi önce Geyikli yolunda  bizi Rüzgar gülleri karşıladı. 


                 Sokaklardaki ahşap sandalyeler misafirlerini bekliyor:



                   Bozcaada Kalesi:



Ayazma plajı yine tertemiz çok kalabalık ve denizi buzzzz gibiydi.














Bozcaadada çok güzel seramik, hediyelik eşya mağazaları var , işte oralardan aldığım hatıralar.


2 yorum:

  1. Ne güzel fotoğraflar bu sonbahar günlerinde içim açıldı gerçekten. Ben bir türlü cesaret edip Bozcaada'ya gidemedim. Cesaret derken suyun soğukluğuyla ilgili çok şey duyduğum için hep vazgeçtim ama suyuna giremesem de görmek şart oldu. Öperim seniii

    YanıtlaSil
  2. Suyu soğuk ama ne bilim ben giriyorum, sanırım bünyeye bağlı, okadar temiz ki suyu soğuk olsada yüzmeye değer canım, bende öptüm

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails