19 Eylül 2012 Çarşamba

Beyaz Sürahi Vazo

 Yine bir ikea gezisinden gidip gelip baktığım ama ne gerek var deyip almadığım beyaz sürahi vazoyu attım sepete, eve getirdim içine yapma çiçek koydum , pek de şirin oldu. Yakında  benim yüzümden  evde adım atmaya yer kalmayacak.Ya da her sene daha büyük bir eve taşınmam gerekecek. :)


Çiçeklerim ise  mutfak camımın önünde beni bekliyorlar. Evde çiçeklerin en sevdiği yer mutfak penceresinin önü oldu, başka yere koyduğumda soluyorlar, sanırım direk güneş almadığı için.


13 yorum:

  1. O vazoda bennimde gözüm var ama evde kouyacak yer yok lavantalar gözüme takıldı nekadar hoşlar,nerde bulabiliriz acaba..

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Elif, evet lavantaya benziyor ama o çiçeğin adı ericaymış geçen gün ikea da canlı çiçek bölümünden aldım hala vardır bulabilirsini

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşş. of yaa evim hem sakin olsun ıvır zıvırla dolmasın istiyorum hem de o kadar çok almak istediğim şey var ki...Nasıl olcak bu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikisi birden olmuyor işte, bende ne yapacağımı şaşırdım

      Sil
  4. merhabalar,
    harika görünüyor renkler aksesuarlar ..
    bayıldım..
    blogunuzu yeni keşfettim takibe aldım..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Baharcım ben de her seferinde o vaoyu sepete atıp nedense geri çıkarıyorum ;)) önümüzdeki günlerde bir çiçek postu da benden gelecek..seninkiler de çok güzel görünüyor...

    YanıtlaSil
  6. vauvv ne güzel olmuş görselliğine bayıldım!
    ikea burda(adana) yok malesef ve eksikliğini çok hissediyorum.

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlılar ama özenle seçmişsin çiçeklerini belli yerleri de gayet güzel çok güzel bakmışsın onlara, sevgiler canım

    YanıtlaSil
  8. ben de gidip gelip bakıyorum bu vazoya.. 2 boyu var sanırım..
    almayaylım evde yer yok diyorum ama böyle görüntüler olunca içim gidiyor..
    bi sonraki sefer benimde sepette olacak galiba:))
    iyi günlerde kulanın
    sevgiler mrw

    YanıtlaSil
  9. ikeadan aldım lavantaları koyduğun o beyaz saksıdan :) çok şık ve dekoratif bi eşya :)

    YanıtlaSil
  10. beyaz saksıya koyduğunuz çiçek lavanta mı? Eğer başka bir çiçekse adını yazar mısınız?

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails