24 Ağustos 2011 Çarşamba

Çanakkale, Saroz Körfezi

Temmuz ayında Çanakkale, Saroz körfezine ,eşimin ailesinin yazlığına gitmiştik.
Güzel bir tatildi, 1 ay önceydi ancak şimdi paylaşmaya sıra geldi :))
 Saroz'un Denizi muhteşem tertemiz , yüzmeye doyamıyorsunuz.  Benim gibi yüzme sevdalısı için biçilmiş kaftan.




Teras'tan gün batımı,  bize sahip çıkan köpiş, ve baby karpuz.


                 Sağ üst resimde görülen mahallenin beslediği köpeği, Çok ürkek ve yaşlı bir köpek, ama bizi sahiplendi. Sabah çıkıyoruz evin kapısında  bizi bekliyor, en az 10 dakikalık bir yürüyüşten sonra sahile iniyoruz yine peşimizde pıtı pıtı geliyor yavaştan.
                Deniz kenarına yerleşiyoruz, uzaktan bizi kesiyor. Denize giriyoruz o da cumbur lopp suya . Sahilden iki koy ötede Emel Sayın koyu varmış çok güzelmiş dediler,  ancak sahilden kayaların üstünden ine çıka gidilebilen bir yermiş. Merak ettik oraya kadar yürüdük. Ayağımızda deniz ayakkabısı var ya rahatız, o kaya senin bu kaya benim atlaya atlaya Hugo gibi gidiyoruz. Ve sonunda ulaştık Emel Sayın koyuna , dedikleri kadar varmış doğa harikası bir yer . Neyse biz çevreyi incelerken bir baktık bizim köpiş yine peşimizden gelmiş, ama nasıl zor inip çıkıyor o kayalardan zaten yaşlı hayvan  nefes nefese kalmış. Biraz da orada denize girdikten sonra geri döndük , Dönüş yolunda bizim köpiş bi kayanın üstünde kaldı gelemiyor bir türlü. Eşim onun olduğu kayaya gidip inmesi ve basması gereken yerleri kendi inerek ona gösterdi. O kadar akıllı hayvan ki aynı yoldan inmeyi başardı.Ve yine eve dönüş yolunda bize eşlik etti.
               Kısacası bu köpiş bizi iki günde sahiplendi, hiç yalnız bırakmadı. Hayvanlar gerçekten insana dost ve canayakınlar. Onlara sırf zevk olsun diye kötülük eden canileri ( insan bile diyemiyorum ) kınıyorum.  Gerçi insanlarımız artık bilinçlenmeye başladı. Apartmanların önlerinde hayvanlar için plastik kaplarda sular görüyorum sık sık,  bu beni mutlu ediyor.
           

11 yorum:

  1. Oğlumun en çok istediği şey köpek beslemek. Şu an apartman hayatı vs. imkanım yok ama olsaydı kesinlikle beslerdim. :) Bu arada sizinkide çok akıllıymış gerçekten.

    YanıtlaSil
  2. Apartmanda köpek beslemeye bende karşıyım hem sizin için zor hemde köpek için. Aslına bakarsanız bizim köpeğimiz değil sitenin beslediği bir sokak köpeği ama evet çok akıllıydı.

    YanıtlaSil
  3. hayvalar daha dost canlısı başını okşa hemen sana koşulsuz sevgilerini gösteriyorlar bağlanıyorlar cins ayrımı yapmak moda die köpek almak saçmalıktan başka bişey değil hepsi birbirinden tatlı bebişler ne kadar yaşlansalarda :)

    YanıtlaSil
  4. Saroz Körfezi'ne yıllarrr yıllar önce gitmiştim ve çok sevmiştim. Biz de öyle zor gidilen bir yere gitmiştik herhalde orası Emel Sayın Koyu'ydu..

    YanıtlaSil
  5. ilk fotoğraf kartpostal gibi harika...

    Benimde bir köpeğim var, blogumda bir gün ona yer vereceğim.Karşılıksız sevgileri sadakatları gerçekten insanın insani duygularını ön plana çıkartmaya yetiyor.

    Çeyiz Kız

    YanıtlaSil
  6. İlk fotoğraf kartpostal gibi olmuş,çok güzel.Hayvanlar gerçekten bazı insanlardan !!! daha sadık daha akıllı gerçekten canım.Bir de o karpuzlar ne lezzetlidir kimbilir...

    YanıtlaSil
  7. o kadar masumlarki küçücük bir sevgi ışığı yetiyor ve takibe geçiyorlar mutluluğunuz daim olsun canım:)

    YanıtlaSil
  8. " Tuem gerçekten çok doüru söylüyorsun canım , onların ki karşılıksız sevgi.
    "Cafenohut, belkide orasıdır canım ne güzel :)
    "Çeyiz kızı, ilk fotoyu bende çok beğeniyorum tam gün batımını yakalamaya çalıştım. Bencede canım köpeğinden bahsetmelisin, bizde keyifle okuruz.
    "Aktüel moda, valla karpuzlar minikti tatlarına bakamadık artık bidahaki gidişimizde test edicez,
    "Fikir projeleri, çok teşekkür ederim güzel dileğiniz için sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ayyy kıyamam ben ona ... Hiç bir köpek sokaklarda kalmasa keşke ..

    YanıtlaSil
  10. Saroz körfezi hiç gitmeme rağmen eşimden bolca dinlerim , Dalışiçin çok uygun bir yer olduğunu söyler durur.
    Öyle mahsumlar ki onlar sadece biraz sevgi bile tüm ihtiyaçlarını karşılayabiliyor zaman zaman

    YanıtlaSil
  11. " üç kadın üç moda, aslında ben hayvanların küçücük dairelerde hapis kalmasına da karşıyım. ancak bahçeli bir evim olursa çok isterim.

    " Elifcim, evet zaten çoğu insan dalış için burayı tercih ediyor. Bende ileride denemek istiyorum

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails