26 Ocak 2011 Çarşamba

Küçük Sırlar'dan Ayşegül'ün Fermuar Kolyesi

                  


                24 Nisan'da Yayınlanan Küçük Sırlar Dizisinde, Ayşegül karakteri Nefis kırmızı elbisesiyle, Siyah fermuar detaylı kolye kullandı. Bende bazen sırf ne giymişler diye takip ediyorum bu diziyi, Ayşegül de çok güzel giyiniyor.
                 "Onda Gördüm" bloğunun sahibesi sevgili Zeynep hanım bu konuyu  bloğunda paylaşmış ve banada mail atmış, Bloğunda dizilerde ki karakterlerin beğenilen kıyafetlerini nerelerden daha uygun fiyatlı bulabileceğimizi bizimle paylaşıyor. Bakmak isterseniz. http://ondagordum.wordpress.com/
                  Ayşegül'ün siyah fermuar detaylı kolyesi benim yapmış olduğum siyah fermuar kolyeyi andırıyor, Fakat onunkinde  daha dolgun kumaş güllerde kullanılarak daha bir abiyeye kaçılmış. Ama Ayşegülün tarzına uygun olmuş çok beğendim.
                İşte bu da benim siyah fermuar kolyem;
Diğer fermuar kolye ve broş çeşitlerim için Dükkanıma bekliyorum. http://baharinmasaldukkani.blogspot.com/

                    

2 yorum:

  1. cicim sanki pek bi boğmuş ayşegül'ün kolyesi; ama seninkiler daha az göz yorucu sade:)

    YanıtlaSil
  2. Sağol şekerim, onunki biraz daha abiye olmuş , değişik bir yorum getirmiş

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails