1 Şubat 2011 Salı

ÇEKİLİŞ SONUCU

                      İlk çekilişime göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı çok teşekkür ederim arkadaşlar.  Turkuaz fermuar kolyeyi kazanan belli oldu. Random.org tan yaptığım çekiliş sonucunda 18 numaralı yorum sahibi Aktüel Moda oldu. Güle güle kullansın ,
Hediye çekilişlerim bundan sonra da devam edecek . Beni izlemeyi unutmayın :)



Sevgili Aktüel Moda bloğunun sahibesi, Mail adresime bilgilerinizi atarsanız en kısa sürede hediyemi ulaştırmak istiyorum.





                    

7 yorum:

  1. Aaa çok sevindim bu güzel şeyin benim olmasına,teşekkürler şimdiden,gönderiyorum adresimi :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullansın bu güzel hediyeyi:)

    YanıtlaSil
  3. yabancıya gitmemiş:) güle güle kullan aktuelmoda'cım...

    YanıtlaSil
  4. gule gule kullansın kazanan arkadas

    YanıtlaSil
  5. iyigünlerde kullan tatlım harika birkolyeydi darısıda bana

    YanıtlaSil
  6. kazanan güzel günlerde kullansın bu güzel hediyeyi:)
    canım bi ödülün var, bi ara bloguma uğrayıver:)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails