14 Şubat 2011 Pazartesi

Kuş Yuvaları

Sevgililer gününüz kutlu, Kandiliniz mübarek olsun. Dolu dolu şehirden uzak, çok güzel bir haftasonu geçirdik . O yüzden bu hafta güzel başladı benim için inşallah böyle devam eder. 

Dekorasyonda kuş lar ve kuş yuvaları ile ilgili detayları paylaşmak istiyorum bugün.
Yapı marketlerinde, hobi mağazalarında satılan hazır kuş yuvalarını rengarenk boyayarak desenler vererek evimizde çok hoş köşeler yaratabiliriz. Hazır satılan yapma kuşlardan veya keçeden yapacağımız kuşlarla da bütünleriz. İster ev içinde dekorasyon objesi olarak , yada bahçeli eviniz, yazlığınız varsa, dış mekana canlı kuşlar için gerçek bir yuva yapabiliriz. Baksanıza ne kadar da şirin olmuşlar.
















2 yorum:

  1. canım bende kuşlu figürlere bayılıyorum ama henüz bir kolleksiyon tam oluşturamadım:) sana dantelle ilgili bahsettiğim postu geçde olsa yayınladım:) beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. hemen ışınlanıp bloğuna bakıyorum canım

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails