11 Şubat 2011 Cuma

Kutu Kapladım , Birazda Abarttım Galiba :)


  Evde hobi malzemeleriyle haşır neşir olanlar bilirler, bütün malzemeler bir işle uğraşırken tüm odaya dağılır, aradığını hemen bulmak istersin bulamazsın. Ufak tefek herşey lazım olur diye kalır kenar da köşede lazım olunca da bulamazsın nedense :)
Bende bu sorunlarla baş etmek için her şeyimi kutulara yerleştiriyordum. Genelde de güzel görünmesi açısından, kap kağıdıyla veya kumaşla kaplıyordum, fakat geçenlerde sevgili Atolye Kedi bloğunda yapışkanlı folyo kağıdı ile kapladığı kutuyu göstermişti.  Bende ilk iş olarak  Kadıköyden iki çeşit yapışkanlı folyo aldım.  Geldim eve tüm kutuları çıkarttım ortaya başladım kaplamaya , biraz abarttım galiba ama güzel oldu :)


Bu resimdeki desenli kumaş geçti elime , değişik olsun diye sadece üst kapağına silikonla kumaş kapladım, ön tarafına da bir fiyonk. Tam bitirmiştim ki silikon tabancası patladı , sigortaları attırdı karanlık da kaldım :)





   Son olarak da meşhur İkea nın kare ayna çerçevesini de kapladım ve Desen yapıştırdım. Kutularımı raflara yerleştirip ayna mı da duvara asacağım . Nasıl olmuş ?




23 yorum:

  1. harıkaaa olmuss hepsi cnm ;) bayıldım walla..nerde bende o marifetli eller :))

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem olmuşlar... Bir dekorasyon dergisinden çekilmiş bir fotoğraf zannettim gerçekten. Özellikle o iki desen birarada nasıl güzel durmuş tam da satışa sunduğum babetler için ayakkabı kutusu arayışındayken varolanları süslemenin daha mantıklı olacağını düşündürdün bana :)

    YanıtlaSil
  3. Abartmaya devam et bence. Çok güzel olmuş ^^

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle harika, renkler özellikle mükemmelll :)

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel olmuş, bayıldım ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. *M¥PriNcessS,sağol canım, ama eminim sen de maheretlisindir.
    *Did Dans La Mode, teşekkürler canım, valla eskileri kullanmak da fayda var böylece geri dönüşüm de sağlamış oluyoruz.
    * sibelce, teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  7. *balgözlükız, sağol canım :)
    *mis gibi; hehe utanmasam tüm evi kaplayacaktım. teşekkürler canım
    *Maya'nın Cicileri ; teşekkürler canım iki renkli daha çok hoşuma gitti benimde.
    *AtolyeKedi ; çok teşekkürler, sizin yaptıklarınız daha güzel oluyor.

    YanıtlaSil
  8. süper olmuşlar!! ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ederim Zeynepcim

    YanıtlaSil
  10. çok zevkli bir çalışma olmuş,bayıldım emeğine sağlık!

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuşlar.Kutular bu haliyle çok kullanışlı oluyor.Hem dekoratif duruyor,hemde bir sürü şeyi topluyor içine.

    YanıtlaSil
  12. yaaa bayıldımm bunlara ..süper olmuş .. :)ellerine sağlık tatlım :)

    YanıtlaSil
  13. abartmışmısınn?? yok canımm:O hepsi ayrı ayrı güzel olmuş bayıldım arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  14. Duygucum çok teşekkürler.
    "Aktüel moda, gerçekten canım bir sürü şey toparladı şu an boş kalanlar bile var.
    "Habinos , teşekkürler canım
    "Kiraz çiçeği, o kadar çok yaptım ki abarttım gibi geldi :

    YanıtlaSil
  15. valla cok guzel olmus ya :) o renkler beni oldurdu

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Güzide, çok teşekkürler. valla renkler tesadüf eseri böyle güzel uydu

    YanıtlaSil
  17. Muhteşem olmuş! Alıntı sandım. Hepsi birarada ne şeker, ne romantik durmuşlar. Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  18. "Sesiber, çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  19. bahar kutular çok şeker olmuş

    YanıtlaSil
  20. Evet fazla olmuş gerçekten, bazılarını at sen bunların yalnız nereye attığını sadece bana söyle olur mu ?

    YanıtlaSil
  21. " Colette, çok şekersiniz :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails