BAHAR MASALI

Cipcici.com ile Gerçekleştirdiğimiz Perde ve kırlent Koleksiyonumu incelemek için Tıklayın Bahar Masalı Koleksiyonu

15 Şubat 2011 Salı

LOVELY DAY

       Sevgililer gününü hafta sonundan kutladık ama yinede romantik bir sofra hazırlamak istedim.
Kocacım kapıdan içeri girdi elleri bomboştu, bir buruk oldum önce , ama yinede çaktırmadım, sonra çantasından bir şey istedi. Gittim çantasını açtım bir baktım ki hediyem içinde, çok şaşırdım , çok güzel bir sürpriz oldu benim için. 
      Umarım herkes kalbindeki sevgiyi bulur ve ona sımsıkı sarılır.




11 yorum:

  1. baharcım sofran çok güzel olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  2. mrb sofranız mukemmel gorunuyor hele o uç uç böcüğü benı bıtırdı harıka

    YanıtlaSil
  3. "Zeynepcim çok teşekkürler canım
    "Sibelce , sağol canım, uğur böcekleride uğurumuz olsun dedim :)

    YanıtlaSil
  4. pembiş pembiş çok şeker olmuş tatlım senin masanda.Zevklerimiz benziyor sanırım İkea'nın o vazosundan bizim evde de var.Bir ömür mutluluk sizlerle olsun canım :)

    YanıtlaSil
  5. o pastanin guzelligi nedir ;)))

    YanıtlaSil
  6. sofranız çok güzel olmuş:)aşk dolu seneler:)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Güzide, pasta hazır maalesef ben yapmadım :)
    Moda ve Hobi Perisi, çok teşekkürler canım, herkese inşlallah

    YanıtlaSil
  8. sevgili bahar çok romantik bir sofra harikasın sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Gönül, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. tabakların markaını öğrenebilirmiyim? çok ciciler.

    YanıtlaSil
  11. tatlım tabaklar ikeadan

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails