2 Temmuz 2012 Pazartesi

Haydarpaşa Garından Gün Batımı


Herkese Merhabalar, 
Umarım uzun süredir yazı paylaşamadığım için bana küsmemişsinizdir. Hayat koşturmacası , sorumluluklar derken günler birbirini kovalıyor, bir bakmışım bir ay geçmiş. Şöyle bir yavaşlasa herşey zamanın kıymetini bilerek doya doya yaşasak her şeyi.



           
              Şehrin gürültüsünden sıkıldığım zamanlardaki kafa dinleme sığınağım haydarpaşa garının önündeki çay bahçesi, araba gürültüsü yok, kargaşa yok, sadece yanaşan vapurlar ve martılar var.  Güneşin batışını bu manzara ile seyretmeyi seviyorum.





                          Haydarpaşa'nın meşhur merdivenlerinde poz vermeden olmazdı. Picasa programında bu fotoğrafda 1960 lar efektini kullandım.



Yaz geldi uzun etek sezonu açıldı, püfür püfür uzun etekleri bu yaz çok fazla kullanıyorum.


Hepinize iyi haftalar olsun.

1 yorum:

  1. Baharcım arayı açtın gerçekten...daha sık postlar bekliyoruz...fotoğraflar çok güzel...haydarpaşa bana da çok yakın ama gitmek için aklıma gelmeyen biryer...tavsiyen için teşekkürler..evet, zaman yavaşlasa...ya da biz hızlandırmasak....

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails