4 Temmuz 2012 Çarşamba

Yeni Dekorasyon Alışverişlerim

Blogumda yazı paylaşamadığım dönemde yaptığım dekorasyon alışverişlerinde bazıları,

Mudo Concepten romantik kedi çiftinin rengi en sevdiğim renk olunca bir de büfemin üzerindeki vazomla renkleri  birebir uyunca almadan yapamazdım.




İnternetten alışverişe ara vermiştim aslında, çünkü her gün onlarca alışveriş, kampanya maili gelmesi sinirimi bozmaya başlamıştı, ama bu vintage tarzı çerçeve ve metal panoları görünce dayanamayıp altıncı cadde sitesinden sipariş ettim.
Internetten alışverişin şöyle bir dezavantajı var, alacağınız ürünü gözle görüp dokunup seçemiyorsunuz, mesela aldığım bazı çerçeveler internetten çok güzel gözükürken gerçek halinde desenlerinin çok da net olmadığını fark ettim.


Sonunda benimde matruşka desenli bir kupam oldu.

7 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım.Hepsi birbirinden güzeller.Dediğin gibi sitedeki görsellerin renkleri ile çok oynuyorlar daha albenili olsun diye.Yanıltıyor insanı.Mesela bende Lidyana'dan turuncu yüzük aldım,bugün kargo geldi rengin turuncu ile alakası yok..Bu arada yaşasın kupa kardeşliği :) yeşili mi bu mu kararsız kalıp bende bunu almıştım :)Kocaman sevgiler,özletme fazla kendini..

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan bahar, kedinin gri renklisi de bana hediye geldi bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. hepsini güle güle kullan :))))kedilere bayıldım :))))



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Hepsini güle güle kullan. Ben de bir alışveriş merkezine gitmek istiyorum tam indirim zamanı ama işlerim o kadar yoğun ki, iş çıkışı halim kalmıyor, haftasonu zamanım olmuyor:)

    YanıtlaSil
  5. hepsı harıkada ben en cok kedılerıne ve turkuaz vazoya bayıldım.gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  6. ne şeker çerçeveler, güle güle kullan canım!

    YanıtlaSil
  7. Çok güzeller. Bayıldım :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails