15 Temmuz 2012 Pazar

Sweat Details

    İnsan yaşadığı evi , ortamı güzel görmek ister, rahat etmek huzurlu olmak ister. İşte bu yüzden "dekorasyon" dendiğinde akan sular durur benim için, bakarım araştırırım, dergileri karıştırırım. Tek tip aynı mobilya mağazasından alınmış eşyalar hiç hoşuma gitmez, İnsan kendinden bir şeyler katmalı yaşadığı ortama.  
     Kimi gezdiği gördüğü yerlerden aldığı dekoratif eşyalarıyla süsler evini. Kimi koleksiyonunu yaptığı model arabalarını, yada mutlu günlerde çekilmiş fotoğrafları serpiştirir evine. Herkesin zevki ilgi alanları farklıdır, bu yüzdende "EV" o evde yaşayanların aynasıdır.






   Dekorasyon için kafa yorarken bir yandan da düzenli ve işlevsel olmak da önemli,  desenli kutular, sepetler , çekmece ayraçları çok işe yarıyor. Benim tercihim çiçekli kutulardan yana oldu. Hepsini üst üste   yerleştirdim, benim için bir objenin hem işlevsel hem dekoratif olması çok önemli.




                       Madame Coco indiriminde payıma düşen havlular; ( ev havlu dolu olmasına rağmen ben havlu almaya devam ediyorum. ) ve orjinal hali altın rengi olan fakat benim beyaza boyadığım seramik melek figürü. Renginden hoşnut olmadığım objeleri boyayıp yeni bir soluk kazandırmak hoşuma gidiyor.

7 yorum:

  1. tüller çok hoş bir hava katmış:) kutular da çok güzel:)

    YanıtlaSil
  2. Çok zevklisin canim
    İnan içim açıldı:)
    Odanin boya rengi harika
    Boyanın renk veya numarası varmı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım odamın rengini inan şu an hatırlayamıyorum :((

      Sil
  3. şimdi baktım canım , Marshall erguvan rengiymiş

    YanıtlaSil
  4. merhaba sizi severek ve içim açılarak takip ediyorum, aynı melekten benimde var iki tane ve altın sarısı rengi 2 yıldır dolap içine hapsoldular zavallılar nasıl bir boyayla boyadınız öğrenirsem benimkileride esaretten kurtarırım diye düşünüyorum. Fakat benimkilerin üstünde simler var boya tutarmı sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, benim kullandığım boya yağlı olsukça yoğun bir boyaydı nablburdan almıştım, ama simin üzerine boya tutmayabilir.

      Sil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails