10 Eylül 2012 Pazartesi

BüyükAda'da Bisiklet Turu

Herkese iyi haftalar,
   Yazın son demlerini yaşadığımız bugünleri iyi değerlendirmeye çalışıyoruz  bu yüzden Pazar Günü Büyükada'ya gitmek istedik. Kadıköy'den adalar vapuruna atlayıp martıları ve güzel manzarayı seyrederek Büyükada'ya vardık. Vardığımızda kalabalığa inanamadık, her yerde Arap turistler vardı.

Büyükada'nın tarihi köşkleri meşhur  onları incelemek bize mutluluk veriyor.

Büyükada'ya varır varmaz dondurmacılar bizi karşılıyor.

Dondurmamızı yedikten sonra Adayı bisikletle gezmek için bisiklet kiralamaya karar verdik. Birçok kiralayan yer var genelde fiyatlar,saati 5TL günlük 15TL olarak geçiyor.

Bisiklet ile adayı gezmek ayrı bir zevk adanın öbür ucuna kadar gidip manzaranın keyfini çıkardık. Bisiklete binmek yokuş yukarı çıkarken işkenceye dönüşsede, düz yolda özellikle yokuş aşağı giderken çok zevkli, bacaklar iyi çalıştı bugün :)))

Manzara öyle güzel ki sanki Ege bölgesine Akdenize tatile gelmiş gibi olduk.

Adanın diğer ucunda yaşlı teyzeler sandalyelerini manzaraya karşı konumlandırmış yorulanlar için çay ve su satıyorlar. Yorgunluk çaylarımızı içip geri döndük. Merkezde yemek yiyip dönüşte deniz otobüsüyle döndük.
Çok yorulduk ama bir o kadar da güzel bir gün oldu.
Siz siz olun bu güzel havaları değerlendirin derim.