20 Nisan 2011 Çarşamba

2.El Kıyafetlerinizi Bağışlayabilirsiniz

   Haftasonu dolabımı düzenledim , uzun süre dir giymediğim ama sapa sağlam kıyafetlerimi ayıkladım. Hepsini güzelce katladım poşetledim. Halis Kurtça Kültür Merkezinin Yolunu Tuttum. 

Sizde 2.el kıyafet veya kitaplarınnızı bağışlamak isterseniz;



Kadıköy Belediyesi`nin işbirliğiyle kullanılabilir durumdaki 2. el giysi ve kitaplarınızı kırtasiye malzemelerinizi oyuncaklarınızı Anadolu`daki ihtiyaç sahibi insanlara yardım için kurumumuza bağışlayabilirsiniz. Kurumumuza getireceğiniz yardım malzemelerinin temiz düzenli katlanmış bir biçimde koli veye bir poşet içerisinde  teslim edebilirsiniz. Pazartesi hariç hergün   09:30- 18.00  arası yardımlarınızı kurumumuza bağışayabilirsiniz.

   Yardım amaçlı alınan giysi türleri                                         

  • Kazak
  • Gömlek
  • Hırka
  • T-shirt
  • Bluz
  • Etek
  • Ceket
  • Pantolon
  • Mont
  • Palto
  • Kaban
  • Elbise
  • Eşofman
  • Bot
  • Çizme  
  •   Ayakkabı

           NOT : Kesinlikle kişilerin iç giyim eşyaları (çorap, iç çamaşırı vb.) alınmamaktadır.
İletişim
HALİS KURTÇA kÜLTÜR MERKEZİ
Ressam Salih ermez caddesi Gözcübaba  Merdivenköy/Kadıköy- İstanbul
Tlf: 0216 357 28 36
Fax:0216357 28 95

Daha öncede Fikirtepede bulunan 2.el elbise bağış merkezinden bahsetmiştim.
  Burada
2.el giysi bağışı yapmak için bulunduğunuz bölgedeki Belediye ve 
muhtarlıklardan da  yardım alabilirsiniz.

3 yorum:

  1. ne kadar güzel bir davranış... bende etrafımdaki ihtiyacı olanlara veriyorum genelde ama bana yakın bu merkezi öğrenmem çok iyi oldu ;) çok tşk ederim cnm ;)

    YanıtlaSil
  2. " Swl" yardımcı olabilmeme sevindim canım, evde giymediği bir dolu kıyafeti olan o kadar çok insan var ki dolaplarda boş boş duracağına bir ihtiyacı olanın kullanması daha uygun

    YanıtlaSil
  3. İstanbul dışında yaşıyorum, kargoyla göndersem giysilerimi olur mu ki? Yukarıdaki adrese kargolasam?

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails