BAHAR MASALI

Cipcici.com ile Gerçekleştirdiğimiz Perde ve kırlent Koleksiyonumu incelemek için Tıklayın Bahar Masalı Koleksiyonu

28 Nisan 2011 Perşembe

Bahçe Mobilyaları

Siz de benim gibi artık yaz gelsin bahçelerde balkonlarda keyif yapalım diyorsanız, işte size bahçe mobilyalarına bir kaç örnek ;
Bahçe Mobilyaları: Tchibo' dan seçtiklerim;


Beyaz ahşap bank



Harika bir kamelya 

Beyaz ferforje konsol

Bahçe Mobilyaları: Ikea ' dan seçtiklerim

Rengarenk Fenerler;

Diğer dekorasyon yazılarım için Buraya Tıklayabilirsiniz.
 Facebook tan Bahar Masalını takip etmek için ise Buraya.


*





6 yorum:

  1. kuzum bahçemiz mi var betonlar arasında sıkıştık kaldık yemyeşil bir bahçen olacak koyacaksın bunlardan tam süper olur dimii:)

    YanıtlaSil
  2. vallahi çok haklısın Cemrecim bizde küçük bi balkonla idare ediyoruz işte, yazlık ev için bahçe mobilyalarıyla ilgili yazı yapmamı isteyen mailler alıyorum bu ara , onlara bari faydası olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzeller,huzur veren görüntüleri var,haftasonu İKEa'dan fener mumlukların beyazından aldım,artık yaz gelsin yaaa... dimi ama

    YanıtlaSil
  4. beyaz parçalara bayılıyorum ben ya
    :)

    YanıtlaSil
  5. ahh ahh olsaydı şöle kocaman bahçemizde keşke araştırmak isteseydik :) thicibo dan bişiler eklemişsin sanırım ordakilerde ayrı bir bomba

    YanıtlaSil
  6. Önce bu eşyaları alıp sonra buna uygun bir bahçe bulmak lazım :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails