BAHAR MASALI

DEKORASYON, ALIŞVERİŞ, GÜNLÜK HAYAT, BEBEKLE HAYAT

13 Nisan 2011 Çarşamba

English Home Yatak Odası Takımları

English Home gezimize  yatak takımlarıyla  devam ediyoruz. Yatak örtüleri, Koltuk Şalları, battaniyeler, nevresim takımları , pikeler. Kendi çektiğim  ve hazırladığım fotoğraflarla karşınızda . 


Yatağın üstündeki pembe beyaz örtüyü çok beğendim , nostaljik bir havası var. Sanki babannemiz örmüş, bize hediye etmiş gibi değil mi ?

                  Gri ve Beyazın Uyumu :



             Pembeler ;



                            Lilalar, Morlar;


           Mavi ve Pembenin uyumu ; Neşeli, Cıvıl Cıvıl






Diğer English Home yazılarımı okumak için Burayı Tıklayınız.

Siz en çok hangi yatak takımını beğendiniz ?

*

10 yorum:

  1. GRİYE BAYILDIM BENDE CNM ;)

    YanıtlaSil
  2. Bencede gri ve beyaz çok güzel uyum sağlamış

    YanıtlaSil
  3. 2. fotoğraftaki takımı çok beğendim ama yine de English Home la özdeşleştirdiğim çiçeklerden de vazgeçemem sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. Bahar senin bu bol görselli süper yazıların beni benden alıyor :) Harika şeyler bunlar english home den perde seçmeye senin sayende karar verdim ve sanırım yatak odamızı da buradan seçeceğim yine senin sayende :) Yazlıktaki odamız için beyaz bir yatak odası düşünüyoruz ve en son bi mimar arkadaşa çizim yaptırdık.Ama siparişi 2 aydan önce teslim edemeyiz diyorlar ve benim iki ay bekleyecek sabrım yok :) o zaman bugün english home bir kez daha ziyaret edilecek :))sevgilerle....

    YanıtlaSil
  5. "Did Dans La Mode" Bende çiçek desenlerinden vazgeçemiyorum.

    YanıtlaSil
  6. "Bir Güzel Çift"
    Çok naziksin canım çok teşekkürler.
    2 ay çok uzunmuş yahu, 2 ayda apartman dikiyorlar, ben olsam ben de bekleyemezdim o kadar süre.
    Beyaz yatak odası ise süper bir tercih , benim yatak odamda beyaz daha ferah iç açıcı oluyor. Şimdiden güle güle oturun :)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi birbirinden güzel:))
    Özellikle alttaki perdelere ba-yıl-dımmmm:))
    Ziyaretinle sayfanı tanımış oldum,hoş geldim:))
    Görüşmek üzereee:)

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldin Sevgili Ezgili melodi. bende en çok o perdeleri beğendim.
    Görüşmek dileğiyle

    YanıtlaSil
  9. ilk resimdeki yatak örtüsünü gidip almak istiyorum çok güzelmiş
    Gül

    YanıtlaSil
  10. "Gül, bencede çok güzel bir seçim:)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails