8 Eylül 2011 Perşembe

Bozca Ada Bölüm-2


Bozcada gezimize devam.
Bozcada şaraplık üzüm bağlarıyla meşhur demiştik. Şarapları tadabileceğiniz ve satın alabileceğiniz bir çok dükkan mevcut. Bizim tercihimiz Talay markasından yana oldu. 4 şişe şarap aldık ama keşke daha çok alsaydık. Artık bir daha adaya gelmemize bahane olur.

Bozcada da yemek içmek için, dar sokaklarda ahşap renkli iskemleleriyle bir çok restaurant mevcut. 
Biz sahildeki kale manzaralı  Tenedos Balık Restaurantında yemek yemeği tercih ettik. Mezelerini çok beğendik. Özellikle burada ilk kez tattığım kabak çiçeği dolmasına bayıldık. 

              Biz bayram zamanı gittiğimizden midir, yoksa hep mi böyledir bilmiyorum ama restaurantlarda fiyatlar oldukça pahalıydı.



                     Ahşap pencere kepenkleri tüm evlerde rengarenk boyanmıştı, Bu evde ise üstüne kuş deseni bile yapılmıştı çok çok beğendim.





  Utanmasam her kapının önünde resim çektirecektim. İçeriden çıksa birisi napıyosun sen dese haklı valla. :) Ama napim hepsi birbirinden güzeldi.



               Gelelim Bozcada'nın Plajlarına , Biz yakın olduğu için Ayazma plajını tercih ettik. İster arabanızla , ister merkezden bineceğiniz minibüsle 10 dakikada ulaşabiliyorsunuz. İncecik altın kumlu bir plaj , denizi tertemiz , ama biraz soğuk. Plajda şezlong kiralayabiliyorsunuz.




               Bu eski motosiklet hurda olarak atılmak yerine ada'da dekorasyon objesi olarak kullanılmış.
Sepetlerine saksılar konmuş çiçekler ekilmiş.


Kısacası ben Bozcaadayı çok beğendim. Yine gitmek o sokaklarda bir kez daha dolaşmak isterim.
Bozcaada' ya giderseniz.
Sokaklarında gezmeden,
Şaraplarını tadmadan,
Kabak çiçeği dolmasından yemeden,
Tertemiz denizine girmeden dönmeyin derim.

Sevgiyle Kalın.
Bahar


5 yorum:

  1. Vayyy son foto tam benlik :)
    Tabiki her kapının önünde resim çekineceksin kuzummm , hepsi birbirinden hoş .
    acaba önümüzdeki bayram tatili için uygun olurmu sence ne dersin . Hiç gitmediğim için görmek istediğim bir türlü fırsat bulamadığım bir yer . eminim serin olucaktır . Deniz filanda . ama bize oldukça yakın kısa tatil ,çin uygundur diye düşündüm ???

    YanıtlaSil
  2. Elifcim , evet biraz serin olur, denize de girilmez , ama çok hoş bir tatil geçirebilirsiniz. Gündüz sokaklarında gezer akşam restoranlarında keyifli vakit geçirebilirsiniz. Ama küçük bir yer olduğu için, ve denize girme imkanınız olmadığı için iki günden fazlası sıkıcı olabilir.soğuk mevsimlerde 2 gece kalmak ideal sanırım

    YanıtlaSil
  3. bayıldım:)
    gitmediğim ve mutlak gitmek istediğim(hem de bir bağbozumunda gitmek istiyorum)bir yer...
    fotoğraflar da çok güzel.....

    YanıtlaSil
  4. Ben de 2 sene önce gittim Bozcaada'ya, o zaman fotoğraf makinam da yoktu, cep telefonuyla birşeyler çekmiştim. Şimdi senin fotoğraflarını görünce o kadar çok gitmek istedim ki. Keşke birazcık yakın olsaydı..
    Küçücük detaylar, renkler bir yeri nasıl da sevilesi yapıyor....

    YanıtlaSil
  5. Fotograflar cok güzel oralari gezmek daha güzel olmali

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails