BAHAR MASALI

Cipcici.com ile Gerçekleştirdiğimiz Perde ve kırlent Koleksiyonumu incelemek için Tıklayın Bahar Masalı Koleksiyonu

12 Eylül 2011 Pazartesi

Yeni Fermuar Aksesuarlar



Herkese iyi haftalar diliyorum.
Fermuar'dan tasarladığım bu sefer kurdela ve taş detayları da eklediğim yeni modellerimle karşınızdayım.











                                İnci Taneli broş;


               Tüm Turkuazlar toplandı.




Bilgi almak veya sipariş vermek isterseniz mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.
baharmasali@gmail.com
Ürünleri Pasaj sayfamdan direk satın alabilirsiniz.

7 yorum:

  1. Çok güzel görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık , renkler ne hoş

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzeller fermuar olduğuna innamak zor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş olmuşlar. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Ortasında tekli fermuardan çiçek olan bileklikler şahane! ;)

    YanıtlaSil
  6. " Aysun, çok teşekkür ederim.
    " Elifcim sağol bende bu renkleri çok beğeniyorum.

    " Gönül, teşekkürler işin esprisi orada zaten.

    " Suhuba, teşekkür ederim.

    " Demet cim teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. ayy bayıldımm ben bunlaraa:))
    ellerinize sağlık...
    hemen pasaajınıa ışınlanıyorum şimdii:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails