22 Eylül 2011 Perşembe

Sofra Düzenlemelerim

     Sonbahar iyiden iyiye kendini hissettirmeye başladı bile bu demek oluyor ki, evlerimizde daha çok vakit geçiricez. Yemekler yapıp, sofralar kurup dostlarımızla güzel vakitler geçiricez.
     Bence sofra kurmak sadece yemek yapıp masaya getirmek değildir. Sofralar hem mideye hem göze hitap etmelidir. Mumlar, şamdanlar peçetelikler masayı süslemelidir.
Yine arkadaşlarımız için kurduğum bir sofrayı paylaşmak istiyorum.

    Kırmızı masa örtüsünü kırmızı deniz yıldızlarıyla kullandım.


    Deniz yıldızlı mumluğu ben yapmıştım daha öncede bu yazımda anlatmıştım.
Renkli masa örtüleri kullanıp sade aksesuarlar kullanabilirsiniz. 
Veya  beyaz masa örtüsü üzerine renkli runner ve renkli mumluklar kullanabilirsiniz.


Daha öncede paylaştığım diğer masa düzenlemelerim





           Ayna ve şamdanı taşlar yapıştırarak süsledim, turkuaz runner ve mumluklarla tamamladım.
Bu tarz objeleri ille dekorasyon mağazalarından çok paralar vererek almaya gerek yok.
Runner ve masa örtüsü için gerekli Kumaşları kendimiz alıp dikebilir veya diktirebiliriz.
Sahil'den taşlar toplayıp cam bir kase ve fanusun içine doldurup içlerine rastgele yerleştireceğimiz tea light  mumlar ile güzel bir obje elde edebiliriz.Canlı çiçekler, yoksa da  yapma çiçekler veya yapraklar kullanabiliriz.
Görsel Ziyafet için tek yapmanız gereken hayal gücünüzü sınırlandırmamak.
Sevgiyle Kalın
Bahar


9 yorum:

  1. ben 2.sini daha çok beğendim :) harikalar. ellerine sağlık Bahar. Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ortasında gül olan tabağa bayıldım ben :)

    YanıtlaSil
  3. hepside çok şık çok keyifli masalar bahar hanım elinize saglık hasır supla favorim

    YanıtlaSil
  4. Sofra düzenleri gayet şık,ama benim dikkatimi portakal sanırım orda farklı bir lezzzet vardı o çekti,merak ettim,tarifini paylaşsan süper olur canım :)Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. bütün sofralarinda cok güzel kirmizi sofran daha cok begendim

    YanıtlaSil
  6. " Leyla'cım teşekkürler, sevgiler
    " Çeyiz kız, ortasında gül olan tabak ikea dan fakat 2 sene önce almıştım hala var mıdır bilemiyorum.
    "Mavii, çok teşekkürler, hasır supla ları hem dekoratif amaçlıda kullanıyorum.
    "Aktüel moda, canım portakal kabuğunda havuç salatasını daha önce şu linkte paylaşmıştım. çok şık bir görüntüsü var tavsiye ederim.
    http://baharmasali.blogspot.com/2010/04/portakal-kabugunda-nefis-havuc-salatas.html,

    YanıtlaSil
  7. " Nesliname teşekkür ederim, kırmızıyı bende seviyorum

    YanıtlaSil
  8. Amin canım , çok teşekkürler hepimizin

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

Related Posts with Thumbnails